Està previst que el dilluns 8/11/2021 s’iniciïn unes obres de instal·lació d’una xarxa de pluvials i clavegueram pel camí de Sant Pere del Bosc i pavimentació del camí, amb una durada aproximada de 3 mesos.
L’obra contempla la substitució de l’actual canonada de clavegueram i la nova implantació d’una instal·lació de recollida de les aigües de pluja.
Finalment es farà la pavimentació del camí deixant una cuneta lateral on mitjançant reixes s’anirà recollint l’aigua pluvial a la nova canonada.
L’execució es farà per trams per tal de mantenir l’accés als veïns.
El passat dijous 4/11/21 es va celebrar una reunió en la Sala de Plens de l’Ajuntament, amb els veïns i afectats, per explicar l’execució del projecte i aclarir els dubtes que tenien al respecte.
Agraïm la seva col·laboració i els preguem disculpin les molèsties que els puguem ocasionar.
Gràcies.
AIGÜES DE BLANES, S.A. · Servei Municipal d'Abastament d'Aigua Potable
INCIDÈNCIA TELEFÒNICA
L’operador de telefonia que dona servei a Aigües de Blanes està tenint una incidència que no permet la comunicació amb els nostres telèfons.
Preguem que disculpin les molèsties que això els hi està ocasionant.
En cas de tenir alguna comunicació urgent o traslladar una avaria, us adrecem a fer-ho provisionalment a través del telèfon mòbil 691756351.